Galamb első munkája az N-modell hűtőrendszerének áttervezése illetve a hátsó futóművének tervezése volt. Ford hamar felfigyelt a tehetséges magyar precíz rajzaira, munkájára és megbízta a híressé vált T-modell megtervezésével. A Ford Művek és Galamb József neve a Ford T-modell révén kapcsolódott elválaszthatatlanul össze. A T-modell tervezése 1907-ben kezdődött és 1908 októberében készült el. Az egyszerűen kezelhető és megbízható konstrukció illetve a kedvező ár annyira megnyerte a vevők tetszését, hogy a típust 1927-ig gyártották. Ebből az olcsóvá lett személygépkocsiból 1927-ig több mint 15 millió példány készült. Maximális sebessége 65 km/óra volt. A kocsi legfontosabb részei (a motor, az alváz, az első és a hátsó tengely) könnyen hozzáférhetők voltak és konstrukciójuk is olyan, hogy a használótól nem kívántak speciális ismereteket és hozzáértést. Felépítése olyan egyszerű volt, hogy bárki odaülhetett a kormánykerék mögé, és maga is elvégezhette a kisebb javításokat. 1927-ben szűnt meg a gyártása.
Galamb József egy kis térfogatigényű, viszonylag könnyen gyártható, egyszerűen kezelhető, gazdaságos bolygóműves sebességváltót tervezett. Több lehetséges változatot készített, és abból választották ki a legmegfelelőbbet. Galamb volt a felelős a T-modell többi részének tervezéséért is. Fordnak az volt az ötlete, hogy egy nagyon könnyű és olcsó kocsit kell készíteni, négyhengeres motorral. Ne kerüljön többe, mint 500 dollár (a legolcsóbb kocsi addig 850 dollár volt).
Galamb József tervezte a Ford máig használt márkafeliratát is.
1908 októberében megalakult az első európai értékesítési fiókcég Párizsban, majd az első Ford-üzem 1911-ben létesült Angliában. Magyarországon már az angliai gyártás megkezdése előtt árusították a Ford gyártmányokat. 1910-ben elsőként kezdte meg értékesítését a Hahn Arthur és Társai cég Budapesten, amely négy évtizeden keresztül foglalkozott a Ford márka népszerűsítésével. Reklámkampányba kezdtek, újságok címlapjait bérelték ki a Ford-termékek népszerűsítésére. Számos napilapban is hirdetéseik jelentek meg. Később több autókereskedés is nyílt.

Vissza a kiállításokhoz